Garanciális tájékoztató

Minden Loxone eszközre 2 év garanciát nyújtunk neked, mely a szállítólevélen található időponttól indul.

Mit kell tenned, ha egy tőlünk vásárolt Loxone eszközöd meghibásodik?

Amikor egy Loxone eszközöd működésében hibát észlelsz, kérlek először egyeztess a műszaki támogatást nyújtó kollégáinknál a hiba lehetséges megoldásáról a 06 1 699 9210 számon. Egyértelmű eszközhiba esetén kérlek, juttasd vissza hozzánk az irodába (Verdom Kft. 1077 Budapest Wesselényi utca 13. 1. em. 3.), vagy raktárunkba (Budapest, 1115 Hídvég u. 4.).

Felhívjuk a figyelmedet, hogy csak a gyári állapotnak megfelelő tisztaságú eszközt veszünk át. Ezért arra kérünk, hogy az esetleges szennyeződéseket visszaküldés előtt távolítsd el.

Ha az eszköz sérült csomagolásban érkezik hozzád, vagy a csomagolást kibontva a terméket nem gyári állapotban találod, szintén juttasd vissza hozzánk az eszközt.

FONTOS! Akár személyesen, akár csomagküldővel juttatod el hozzánk az eszközt, mindenképpen töltsd ki a következő eszközleadási űrlapot. Ezt az alábbi gombra kattintva online is megteheted. Ha a kitöltés végén rákattintasz az “Elküld” gombra, nincs további teendőd, nem kell bejönnöd hozzánk.

Ha személyesen adod le irodánkban, akkor a helyszínen kell majd az eszközleadási űrlapot kitöltened, ami maximum 3 percet vesz igénybe.

Nálunk átesik az eszköz egy előzetes bevizsgáláson, teszten.

Mi történik ezután az eszközöddel?

Amennyiben az eszközöd valóban meghibásodott, akkor azt minden esetben az osztrák Loxone cég munkatársaihoz küldjük részletes vizsgálatra. Ennek szállítási díját minden esetben a Verdom Kft. állja.

Csereeszköz

Ameddig a bevizsgálások folynak és csereeszközre van szükséged, akkor azt meg tudod tőlünk vásárolni, az ára pedig jóváírásra kerül, ha a vizsgálatok arra az eredményre jutottak, hogy a meghibásodás gyári hibából adódott.

Mi történik akkor, ha a vizsgálatból az derül ki, hogy garanciális hibája volt az eszköznek?

Ha a Loxone munkatársai bevizsgálás után azt állapítják meg, hogy az eszközödnek garanciális hibája volt, annak ára jóváírásra kerül a részedre, vagy kérhetsz pénzvisszafizetést. Az új eszköz a szállítási díját a Verdom Kft. állja.

Mi történik ellenkező esetben?

Ha a gyártó munkatársai megállapítják a vizsgálat során, hogy a tőlünk vásárolt Loxone eszközöd meghibásodása a nem megfelelő használatból adódóan történt, akkor jóváírásra, vagy pénzvisszafizetésre nincsen lehetőség.

Mikor kapod meg a bevizsgálás eredményét?

Hibás Loxone eszközödet minden esetben az osztrák Loxone cég vizsgálja be, így annak eredményét 21-28 munkanappal a garanciális ügyintézés elindítása után kapod meg.

Csak egy egyszerű vizsgálati eredményt kapsz vagy részletezzük is a hibákat?

Részletes leírást kapsz tőlünk. Minden esetben angol nyelvű technikai leírást adunk az eszközöd hibáiról, a bevizsgálás eredményéről.

Mit tehetsz, ha visszakérnéd az eszközt?  

A hibás eszköz a bevizsgálási szakvélemény kiállítása után még 14 napig visszakérhető, ha az eszköz nem kerül jóváírásra, vagy a gyártó nem biztosít kedvezményt csereszköz vásárlására. Az eszközt irodánkban veheted át, vagy kérésre kiküldjük az általad megadott címre. A nem visszakért eszközöket 31 nap után megsemmisítik.
Ha az eszköz jóváírásra kerül, vagy kedvezményt biztosít a gyártó csereeszközre, akkor nem készül bevizsgálási szakvélemény.

Van-e mód a 2 év garancián túli eszközök bevizsgálására, cseréjére?

Erre nincsen lehetőség, az osztrák Loxone a garancián túli eszközök bevizsgálásával nem foglalkozik. Már nem garanciális, meghibásodott Loxone eszközeid pótlásáért nézz szét webshopunkban!

Van-e lehetőség hibás eszközök javítására

Sajnos nincs, sem a gyártónak, sem nekünk nincs kapacitásunk a javítási munkák elvégzésére. E helyett cserelehetőséget biztosítunk a hibás eszközökre.