Garanciális tájékoztató 

Minden Loxone eszközre 2 év garanciát nyújtunk neked, melyet a vásárlástól számítunk.

Mit kell tenned, ha egy tőlünk vásárolt Loxone eszközöd meghibásodik?

Amikor egy Loxone eszközöd meghibásodik, elsődleges teendőd visszajuttatni azt hozzánk, a Verdom Kft.-hez. Nálunk átesik az eszköz egy előzetes bevizsgáláson, teszten.

Mi történik ezután az eszközöddel?

Loxone eszközödet minden esetben az osztrák Loxone cég munkatársaihoz küldjük részletes vizsgálatra.

 

Mi történik akkor, ha a vizsgálatból az derül ki, hogy NEM te okoztad a hibát?

Ha az osztrák Loxone munkatársai bevizsgálás után azt állapítják meg, hogy a Loxone eszközöd meghibásodása NEM általad előidézett okból történt, az eszköz ára jóváírásra kerül a részedre.

 

Mi történik ellenkező esetben?

Ha az osztrák Loxone cég munkatársai megállapítják a vizsgálat során, hogy a tőlünk vásárolt Loxone eszközöd meghibásodása általad előidézett okból történt, akkor jóváírás a részedre nem lehetséges.

 

Mikor kapod meg a bevizsgálás eredményét?

Hibás Loxone eszközödet minden esetben az osztrák Loxone cég vizsgálja be, így annak eredményét 21-28 munkanappal a garanciális ügyintézés elindítása után kapod meg.

 

Csak egy egyszerű vizsgálati eredményt kapsz vagy részletezzük is a hibákat?

Részletes leírást kapsz tőlünk. Minden esetben angol nyelvű technikai leírást adunk az eszközöd hibáiról, a bevizsgálás eredményéről.

 

Mit tehetsz, ha visszakérnéd az eszközt?  

A hibás eszköz a bevizsgálás után még 14 napig még visszakérhető. Az eszközt vagy irodánkban veheted majd át, vagy térítés ellenében postai úton kaphatod vissza.

 

Van-e mód a 2 év garancián túli eszközök bevizsgálására, cseréjére?

Erre nincsen lehetőség, az osztrák Loxone a garancián túli eszközök bevizsgálásával nem foglalkozik. Már nem garanciális, meghibásodott Loxone eszközeid pótlásáért nézz szét webshopunkban!